აკადემიური პერსონალი
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ეკონომისტი
განათლების მიმართულება, დარგი: ეკონომიკა
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ეკონომიკის აკადემიური დოქტორი
განათლების მიმართულება, დარგი: ეკონომიკა
მარკეტინგი, ბიზნესი
- 2013 წლიდან შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ბიზნესის ადმინისტრირების დეპარტამენტის პროფესორი
- 2013-2014. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ეკონომიკური პოლიტიკისა და ბიზნესის ადმინისტრირების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი
- 2010-2010. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ეკონომიკური პოლიტიკისა და ბიზნესის ადმინისტრირების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი
- 2009-2013. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ეკონომიკური პოლიტიკისა და ბიზნესის ადმინისტრირების დეპარტამენტის ასოცირებული პროფესორი.
- 2009-2011. ბათუმის სახელმწიფო საზღვაო აკადემია. ბიზნესისა და მართვის ფაკულტეტის ასოცირებული პროფესორი
- 2006-2009. ბათუმის სახელმწიფო საზღვაო აკადემია. ბიზნესისა და მართვის ფაკულტეტის ასისტენტ პროფესორი
- 2008-2009, შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტის უფ. მასწავლებელი.
- 2006-2008. შოთა რუსთაველის სახელობის ბათუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა დ სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტის მასწავლებელი
- 2004-2006. ახალგაზრდა მეცნიერთა კავშირი ,,ინტელექტი“. წამყვანი სპეციალისტი, ეკონომიკის ექსპერტი.
- 2000-2006. შოთა რუსთაველის სახელობის ბათუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ეკონომიკური თეორიის კათედრის მასწავლებელი
- 1998-2006. ბათუმის დამოუკიდებელი უნივერსიტეტი. ეკონომიკის დეპარტამენტის უფროსი მასწავლებელი
1. STRATEGIC APPROACHES OF COMPANY’S IMAGE MANAGEMENT IN MODER CONDITIONS. International Scientific Journa lInnovative Economics and Management #10. 2023. Tbilisi. Georgia. E-ISSN:2449-2604. N. Mamuladze 2. ეფექტიანი მარკეტინგული კონტენტის შექმნის მექანიზმები - მარკეტერთა და მომხმარებელთა პრეფერენციების შედარებითი ანალიზი. საერთაშორისო რეცენზირებადი სამეცნიერო-ანალიტიკური ჟურნალი ,,ეკონომისტი”. #4.2022. UDC33 ე-49. ნ. სირაბიძე 3. STAKEHOLDERS AND FORMATION OF PLACE BRANDING PROCESS. international refereedandreviewing scientific[1]practical journal ,, Innovative Economics and Management ''.#9. #1. 2022. ISSN:2449-2418. Beridze 4. Effectiveness of Social Media Marketing in the Georgian Consumer Market. Georgian Maritime Scientific Journa. ISSN 2720-7846. A. Makharadze. 5. COVID-19 Influence on Place Branding in Georgia: Challenges and Opportunities. 36th IBIMA Conference. Granada, Spain. 2020, ISBN: 978-0-9998551-5-7. I. beridze6. Problems of the formation of marketing communications in the field of management of logistics systems. Published online. international Conference on Sustainable Transport System and Maritime Logistics (ISTSML 2021). Published online. (ISTSML 2021). D. Katamadze, G. Katamadze, G. Mamuladze I. Bakuradze. 7. ძირითათი ტაქტიკური გადაწყვეტილებები ბიზნესი ბიზნესისათვის (B2B) ვაჭრობის სფეროში. რეფერირებადი და რეცენზირებადი საერთაშორისო სამეცნიერო-ანალიტიკური ჟურნალი ,,ეკონომიკა და ბიზნესი” #4.2021. თბილისი, საქართველო.. ISSN 1987-5789 ESSN 2587-5426 . ს. შერვაშიძე 8. The Role of Advertising and PR Activities in Place Branding Context (In the Case of the Department of Tourism and Resorts of Ajara. international refereed and reviewing scientific-practical journal ,, Innovative Economics and Management''. #2. 2020. Tbilisi. Georgia. ISSN: 2449-2418. I. Beridze9. APPLICATION OF DIFFERENTIATED MODERN TECHNOLOGIES TO DIFFERENT TYPES OF RETAIL TRADE: CURRENT REALITY AND PROSPECTS. 21st Annual International Scientific Conference Economic Science for Rural Development. 2020, ISSN 2255-9930 on line ISBN 978-9984-48-345-0 (E-book). DOI: 10.22616/ESRD.2020.54.007. Latvia University of Life Sciences and Technologies. Jelgava, Latvia..2020. S. Shervashidze 10. PRIORITIES TO INCREASE BUSINESS COMPETITIVENESS IN GEORGIA IN TERMS OF GLOBALIZATION. The 2nd International Conference on Advanced Researchin Social Sciences (ICARSS). Paris, France. 2019. B.Gechbaia, P. Aroshidze 11. Current challenges of grocery market and key directions of development of agriculture in Georgia. 20th International Scientific Conference: ECONOMIC SCIENCE FOR RURAL DEVELOPMENT 2019. ISSN 1691-3078. DOI: 10.22616/ESRD.2019.006. Latvia University of Life Sciences and Technologies. Jelgava, Latvia..2019. E. KHARAISHVILI, B. GECHBAIA, Q.GOLETIANI 12. EXPORT PROBLEMS OF NATIONALLY PRODUCED GOODS IN THE TERMS OF DEEP AND COMPREHENSIVE FREE TRADE AREA WITH THE EU: IOP Publishing. Journal- IOP Conference Series: Earth and Environmental Science. 274 (2019) 012142. doi:10.1088/1755-1315/274/1/012142. Moscow, Russian Federation. 2019. . B.Gechbaia, P. Aroshidze 13. VEGETABLE MARKET: COMPETITIVE ADVANTAGES OF GEORGIAN PRODUCT AND COMPETITION CHALLENGES. ournal Innovative Marketing, 2018 Issue #3, ISSN 1814-2427. DOI: 10.21511/im.14(3).2018.02. LLC “СPС “Business Perspectives” Ukraine. 2018. E. KHARAISHVILI. B.GECHBAIA, 14. EXPORT PROBLEMS OF NATIONALLY PRODUCED GOODS IN THE TERMS OF DEEP AND COMPREHENSIVE FREE TRADE AREA WITH THE EU: GEORGIA CASE STUDY. The owner of «BULLETIN of the Kyiv National University of Technologies and Design». №5 (115), 2017. ISSN 2413-0117. P. Aroshidze, V. Serzhanov. 15. The Marketing Problems of Food Markets in Georgia. Business Inform, № 9 '2017. Research Center for Industrial Development Problems of the National Academy of Sciences of Ukraine. UDC 338.43 (479.22). 16. A Preliminary Review of Electronic Marketplace Conceptualization and Integrating the Internet into Competitive Marketing Strategy. International Journal of Basic and Applied Sciences, ISSN:2277-1921, India, 2017. N. Beridze. 17. PROBLEMS AND PROSPEQTS OF E STORES DEVELOPMENT IN GEORGIA. international Peer Reviewed & Refereed scientific-practical journal - Innovative Economics and Management ''. N. Beridze. 18. MARKETING PROBLEMS IN GEORGIAN TRAVEL COMPANIES AND THE WAYS OF THEIR SOLUTIONS. Chernihiv National University of Technology THE THIRD INTERNATIONAL RESEARCH AND PRACTICE CONFERENCE «UKRAINE – EU. MODERN TECHNOLOGY, BUSINESS AND LAW» APRIL, 3-8, 2017 SLOVAKIA-AUSTRIA-HUNGARY. Chernihiv, Ukraine. 19. ფასეულობების როლი მარკეტინგი 3.0-ში. საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო პრაქტიკული ჯურნალი - ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“. #3. ბათუმი -2016. ISSN: 2449-2418. ნ. მამულაძე. 20. THE ROLE OF INTERNET TECHNOLOGY IN ELECTRONIC TRADE DEVELOPMENT: TRENDS AND PROSPECTS. Classical private university. Institute of Management. ІV International. scientific and practical conference "Formation of effective mechanisms of public administration and management in a modern economy: theory and practice." The city of Zaporozhye. Ukraine. 2016. 21. ინოვაციური ეკონომიკის პრიორიტეტები ევროკავშირში და მისი ფორმირების თანამედროვე პრობლემები. საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო პრაქტიკული ჯურნალი - ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“. #2. ბათუმი -2016. ISSN: 2449-2418. ბნ. გეჩბაია. 22. ESTIMATION OF GLOBAL COMPETITIVENESS IN MODERN GEORGIA. National Institute of Economic Research; Batumi Navigation Teaching University. International RESEARCH CONFERENCES on the Problems of Socio-Economics Development at The Present Stage and Solutions. June 24, 2016, Batumi, Georgia. P. AROSHIDZE. 23. სოციალური პასუხისმგებლობა, როგორც კომპანიის კონკურენტუნარიანობის ამაღლების მნიშვნელოვანი ფაქტორი. საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო პრაქტიკული ჯურნალი - ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“. #1. ბათუმი -2016. ISSN: 2449-2418. 24. The main directions of marketing strategies for trading companies. Batumi Navigation Teaching University. I International Scientific-Practical Conference dedicated to the International Day of the Seafarer: "Modern Management: Problems, Hypotheses, Studies". Batumi. 2015 25. ელექტრონული კომერციის განვითარების ტენდენციები საქართელოში. საქართველოს ბიზნესის მეცნიერებათა აკადემია. საერთაშორისო რეფერირებადი ჟურნალი ,,მოამბე” (#XIV-XVII). .2014 |
|
|
- ESTIMATION OF GLOBAL COMPETITIVENESS IN MODERN GEORGIA. National Institute of Economic Research; Batumi Navigation Teaching University. International RESEARCH CONFERENCES on The Problems of Socio-Economics Development at The Present Stage End Solutions. 2016. June 24, 2016. Batumi, Georgia
|
- “Economical efficiency and the political importance of investment”. Baku Business University. Baku. 2015. April 6-7. International scientific-practical conference devoted to the 92th anniversary of the National Leader of Haydar Aliyev.
|
|
|
- ტრენინგი: სწავლების აქტიური მეთოდების გამოყენება, ონლაინ სწავლების დროს წარმატებით დასრულებისათვის. ინოვაციური განათლების ცენტრი. 2021
|
- ქართული – კარგად
- რუსული – კარგად
- გერმანული - საშუალოდ
Microsoft office programs - Excellent
უკან |