სემინარი ეძღვნება დისკურსული ქვეყანათმცოდნეობისა და კულტურის კვლევების როლის გააზრებას გერმანული ენის როგორც უცხო ენის სწავლა-სწავლების პროცესში. მოხსენებაში აღწერილია, თუ როგორ შეიძლება კულტურული ფაქტების ტრადიციული გადმოცემიდან გადავიდეთ ინტერკულტურული დისკურსების ანალიზზე, რათა სტუდენტებმა შეძლონ კრიტიკული და აქტიური მონაწილეობა სამიზნე კულტურის გააზრებაში. კონკრეტული მაგალითები – გერმანულ-ქართული ისტორიული კავშირები და მათზე დაფუძნებული სწავლების მეთოდები – ხაზს უსვამენ ახალი არჩევითი კურიკულუმის მიზანს: ენის სწავლა დაკავშირებული იყოს კულტურულ, ისტორიულ და საზოგადოებრივ კონტექსტებთან და ამავდროულად ხელი შეუწყოს ინტერკულტურული კომპეტენციის განვითარებას.
უკან |