სემინარი - სმენითი/აუდიო ვერბალური თერაპია, „მოუსმინე, რომ ისაუბრო“ უნარის გამომუშავება“ გაიმართა
სემინარი - სმენითი/აუდიო ვერბალური თერაპია, „მოუსმინე, რომ ისაუბრო“ უნარის გამომუშავება“ გაიმართა
სემინარი - სმენითი/აუდიო ვერბალური თერაპია, „მოუსმინე, რომ ისაუბრო“ უნარის გამომუშავება“ გაიმართა
სემინარი - სმენითი/აუდიო ვერბალური თერაპია, „მოუსმინე, რომ ისაუბრო“ უნარის გამომუშავება“ გაიმართა
სემინარი - სმენითი/აუდიო ვერბალური თერაპია, „მოუსმინე, რომ ისაუბრო“ უნარის გამომუშავება“ გაიმართა
სემინარი - სმენითი/აუდიო ვერბალური თერაპია, „მოუსმინე, რომ ისაუბრო“ უნარის გამომუშავება“ გაიმართა
სემინარი - სმენითი/აუდიო ვერბალური თერაპია, „მოუსმინე, რომ ისაუბრო“ უნარის გამომუშავება“ გაიმართა
სემინარი - სმენითი/აუდიო ვერბალური თერაპია, „მოუსმინე, რომ ისაუბრო“ უნარის გამომუშავება“ გაიმართა
სემინარი - სმენითი/აუდიო ვერბალური თერაპია, „მოუსმინე, რომ ისაუბრო“ უნარის გამომუშავება“ გაიმართა
ევროკავშირის საგრანტო პროგრამის „ERASMUS+–ის“ პროექტის „უკეთესი კომუნიკაციის ხელშეწყობა“ (ABC) ფარგლებში ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ავეიროს უნივერსიტეტის ჯანმრთელობის სკოლის ლექტორმა, მედიცინის დოქტორმა განვითარების ფსიქოლოგიის მიმართულებით იზაბელ მონტეირო და კოსტამ საჯარო ლექცია ჩაატარა თემაზე: „სმენითი/აუდიო ვერბალური თერაპია („მოუსმინე, რომ ისაუბრო“ უნარის გამომუშავება)“. მომხსენებელმა ბსუ-ს განათლების, მედიცინისა და ფსიქოლოგიის საგანმანათლებლო პროგრამების სტუდენტებს ენისა და მეტყველების თერაპიასთან დაკავშირებული ისეთი აქტუალური საკითხები გააცნო, როგორიცაა: რას უნდა ველოდეთ ბავშვისგან, რომელიც იბადება სმენადაქვეითებული? რა პირობები უნდა გვქონდეს სასაუბრო ენისთვის? ბგერის წვდომა; მიზნობრივი ინტერაქცია მასთან, ვინც იყენებს ენას.