ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბსუ-ს პროფესორ-მასწავლებლებს ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაუტარდათ ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე
ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის აკადემიური და მოწვეული პერსონალსათვის განათლების ექსპერტმა, პროფესორმა მარიამ დარბაიძემ ტრენინგ-მოდულების ციკლი ჩაატარა ავტორიზაციის, სწავლა-სწავლებისა და სხვა აქტუალურ საკითხებზე. ტრენინგ-მოდულების ციკლი მიზნად ისახავდა პროფესორ-მასწავლებლების პროფესიული განვითარების ხელშეწყობას. მსმენელები გაეცნენ ისეთ მნიშვნელოვან საკითხებს, როგორებიცაა: „როგორ მოვამზადოთ საგანმანათლებლო პროგრამები აკრედიტაციისთვის მოქმედი სტანდარტების შესაბამისად“, „როგორ დავწეროთ სასწავლო დაწესებულების მისია, ხედვა, სტრატეგიული განვითარება და სამოქმედო გეგმა“, „კვლევის სწორად დაგეგმვა, განხორციელება და შეფასების ვალიდური მექანიზმები უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში“ და „როგორ დავგეგმოთ შრომის ბაზრის კვლევა საგანმანათლებლო პროგრამებისთვის“.