
ნანა მაკარაძე
სახელი და გვარი: ნანა მაკარაძე
აკადემიური თანამდებობა: ასოც. პროფესორი
ადმინისტრაციული თანამდებობა: ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსის მოვალეობის შემსრულებელი
დაბადების თარიღი: 05.02.1975 წ.
მისამართი: ქ. ბათუმი, პუშკინის ქ. N168, ბ. N4
ელ-ფოსტა: nmakaradze@bsu.edu.ge
ტელეფონი: (+995) 593606071
განათლება:
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: დაწყებითი კლასების მასწავლებელი, პედაგოგიკის მეცნიერებათა კანდიდატი
განათლების მიმართულება, დარგი: განათლება, პედაგოგიკის თეორია და ისტორია (13.00.01)
სამეცნიერო ინტერესების სფერო:
სკოლამდელი, ზოგადი და უმაღლესი განათლების საფეხურებზე სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესებთან დაკავშირებული პრობლემების/საჭიროებების კვლევა, განათლების სფეროს ადმინისტრირება, ინკლუზიური განათლება.
სამუშაო გამოცდილება:
-
2018 წლის 1 ოქტომბრიდან - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი;
-
2013-2018 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი;
-
2009 წლის სექტემბრიდან დღემდე - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტის ასოცირებული პროფესორი;
-
2013-2016 - საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიისა და რადიოს დარგობრივი თოქ-შოუს ,,პარადიგმა“ ავტორი და წამყვანი;
-
2009-2010 - შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტის ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი;
-
2006 წლიდან დღემდე - შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტის ბიზნესის უმაღლესი სკოლის მასწავლებელი;
-
2006-2009 - შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტის ასისტენტ პროფესორი;
-
2004-2006 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტისპედაგოგიური ფაკულტეტის უფროსი მასწავლებელი;
-
1995-2004 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის მასწავლებელი.
გამოქვეყნებული სამეცნიერო შრომები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
-
ნ. მაკარაძე. სტრესი და ქცევა (გამოკვლევების მიმოხილვა). ჟურნალი ,,განათლება“, N8, 2016 წ. გვ. 7-16.
-
N. Makaradze, A. Bakuridze, M. Koridze, N. Mikeladze. PARENT UNIVERSITY FOR INCLUSIVE EDUCATION. HENTI 2015, Kutaisi, Georgia. EISSN 2346-7851. Website: http://www.atsu.edu.ge/geo/xarisxi/Henti/HENTI2015.
-
I. Kurdadze, N. Makaradze, N. Mikeladze. Using Effective Educational Management in the Working Process of School Principal as a Leader. International Academic Reseach Journal of Business and Management (Index Copernicus). Published by: Academic Reseach Publishers. United Arab Emirates. Volume No.3 Issue No.7, December, 2014, ISSN: 2227-1287 (Print); Impact Factor-5.60. Website: http://acrpub.com/
-
ნ. მაკარაძე, ი. ბალანჩივაძე. ცაცია ბავშვები და მათთან მუშაობის თავისებურებები. საერთაშორისო კონფერენცია ,,ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში - II". ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ბათუმი, 24-26 ოქტომბერი, 2014 წ.
-
I. Kurdadze, N. Makaradze, N. Mikeladze. The Role of Management in the Process of Teacher's Personal and Professional Growth. International Academic Reseach Journal of Business and Management (Index Copernicus). Published by: Academic Research Publishers. United Arab Emirates. Volume No. 3 Issue No. 6, November, 2014, ISSN: 2227-1287 (Print); Impact Factor - 5.60. Website: http://acrpub.com/
-
M. Gvaramadze, M. Balasanian, I. Kurdadze, N. Makaradze. European Worth in Georgia. IJORS, International Journal of Russian Studies, ISSN: 2158-7051, No. 6/1 (January 2013). Website: http://www.ijors.net/issue6_1_2013/issue6_1.php;
-
ნ. მაკარაძე, ნ. მამულაძე. სასწავლო გარემო, როგორც სკოლის წარმატების მნიშვნელოვანი ფაქტორი. საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი ,,ინტელექტი“, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თბილისის ღია სასწავლო უნივერსიტეტი, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი, განჯის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, კამბოჯის ,,ზამან“ უნივერსიტეტი. მოხსენებათა თეზისები II საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია კომპიუტინგი/ინფორმატიკა, განათლების მეცნიერებები, მასწავლებლის განათლება. საქართველო-აზერბაიჯანი-თურქეთი-კამბოჯა. ბათუმი, 21-23 სექტემბერი, 2012 წ. გვ. 138-139;
-
მ. ქორიძე, ნ. მაკარაძე, ნ. მამულაძე. სტუდენტის დამოუკიდებელი მუშაობა და მისი ორგანიზების მნიშვნელობა. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის III საერთაშორისო კონფერენცია ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“. შრომები. ქუთაისი, 2012 წ. გვ. 98-102;
-
ნ. მაკარაძე, ნ. მოდებაძე. ექვსწლიანი დაწყებითი სკოლა და მასწავლებლის მომზადების პრობლემები. GESJ: EducationScienceandPsychology 2012|No.1(20) International Scientific Conference: "Education in the Era of Globalization - XXI Century Challenges''. Materials (ISSN 1512-1801). Website: http://www.gesj.internet-academy.org.ge/ge/s_articles_ge.php?b_sec=edu);
-
ნ. მაკარაძე. მოტივაცია სწავლების პროცესში. საერთაშორისო რეცენზირებადი და რეფერირებადი სამეცნიერო ჟურნალი ,,მეცნიერება და ცხოვრება“ N1 (3), თბილისი, 2011 წელი, გვ. 173-179.
-
Nana Makaradze, Nino Mikeladze. Pedagogical strategies of overcoming the exam-related stress. Shota Rustaveli State University, South-West University Neofit Rilski. INNOVATIVE ASPECTS OF STUDY OF THE BLACK SEA COUNTRIES CULTURE, HISTORY, ANTHROPOLOGY, LITERATURE AND LINGUISTICS. II. Blagoevgrad-Batumi, 2011. Pg. 341-345;
-
Nino Mikeladze, Nana Makaradze. Developments in Lifelong Learning. International Conference, Bologna Process, European Construction, European Neighborhood Policies (Collection L’Europdes Universites, ISBN: 978-2-8027-3492-5), ,,Bruylant”, 2011. Pg. 367-370; (www. Bruylant.be)
-
ნ. მამულაძე, ნ. მაკარაძე. როგორ შევაყვაროთ ბავშვებს წიგნები (ტატიანა ვონტასა და ფანიკა ბალიჩის რეკომენდაციების მიხედვით). კრებულში ,,ბიბლიოთეკა მომავალი თაობისათვის (სამეცნიერო კონფერენციის მასალები (2010 წლის 20-22 მაისი)“. ბათუმი, 2011 წელი, გვ. 242-250;
-
ნ. მაკარაძე. მენტორისა და მაძიებლის ურთიერთთანამშრომლობა. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის შრომები - განათლების ფილოსოფია, ფსიქოლოგია, პედაგოგიკა XVI. ბათუმი, 2010 წელი, გვ. 78-86;
-
მაკარაძე. რეკლამის ფსიქოლოგიური ზეგავლენა ტურისტის მოტივაციაზე. ტურიზმი: ეკონომიკა და ბიზნესი. გამომცემლობა ,,უნივერსალი”. თბილისი, 2010 წელი, გვ. 416-422;
-
ნ. მაკარაძე. სტრესი და სწავლა უმცროს სასკოლო ასაკში. გამომცემლობა „შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი“, ISBN 978-9941-409-49-3. ბათუმი, 2009 წელი (მონოგრაფია,168 გვერდი);
-
ნ. მაკარაძე. მენეჯერისათვის აუცილებელი უნარ-ჩვევების როლი სკოლის ეფექტურ მართვაში. ი. გოგებაშვილის სახელობის პედაგოგიკურ მეცნიერებათა ეროვნული ინსტიტუტის რეფერირებული სამეცნიერო ჟურნალი „საზრისი“ (შრომების კრებული) №25. თბილისი, 2009 წელი;
-
ნ. მაკარაძე. სწავლის მოტივაცია და მისი ამაღლების სტრატეგიები. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის კრებული „ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში“. ბათუმი, 2010 წელი, გვ. 552-555;
-
ნ. მაკარაძე. დაქვეითებული სწავლის უნარის მქონე მოსწავლეთა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებები. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის შრომები - ფსიქოლოგია, პედაგოგიკა XII. ბათუმი, 2009 წელი;
-
Нана Макарадзе. Индивидуальные стратегии реагирования на стресс среди учащихся младшихклассов. Международное научно-периодическое издание „Межкультурные коммуникации“ №8. Тбилиси, 2009 г. Стр. 209-213;
-
ნ. მაკარაძე. სპეციალური საჭიროებების მქონე პირთა განათლების ზოგადი ასპექტები. პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი „ინტელექტი“ №1(33). თბილისი, 2009 წელი, გვ. 342-344;
-
ნ. მაკარაძე. სტრესის გავლენა კოგნიტური პროცესების მიმდინარეობაზე. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის შრომები - ფსიქოლოგია, პედაგოგიკა XI. გამომცემლობა „შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი“. ბათუმი, 2008 წელი, გვ. 160-165;
-
ნ. მაკარაძე. ნიჭიერი ბავშვები და მათთან მუშაობის თავისებურებები. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტისა და საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის მეორე ერთობლივი საერთაშორისო-სამეცნიერო კონფერენციის შრომები. ქუთაისი-თბილისი, 2008 წელი, გვ. 181-184;
-
ნ. მაკარაძე. უმცროსი სასკოლო ასაკის ბავშვთა ემოციური თავისებურებები. საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის მოამბე №10. თბილისი, 2008 წელი, გვ. 138-142;
-
ნ. მაკარაძე. ემოციისა და მოტივის ურთიერთმიმართება სწავლის პროცესში. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტისა და საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის ერთობლივი რესპუბლიკური სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენციის შრომები. ქუთაისი, 2007 წელი, გვ.3-6.
საერთაშორისო სამეცნიერო ფორუმებში მონაწილეობა (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
-
ნ. მაკარაძე. აღსაზრდელთა ჯანმრთელობასა და უსაფრთხოებასთან დაკავშირებული სტანდარტები და აღმზრდელ-პედაგოგთა კომპეტენციები. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,მომავლის ტექნოლოგიები და სიცოცხლის ხარისხი“. მიმართულება: მომავლის ტექნოლოგიები და განათლება: „განათლების ხარისხი – სიცოცხლის ხარისხი“. ბათუმი, 29 სექტემბერი-1 ოქტომბერი, 2017 წ.
-
ა. ბერიძე, თ. სირაძე, ლ. ახვლედიანი, ნ. მაკარაძე, ქ. სვანიძე. პროფესორ-მასწავლებელთა რეიტინგის განსაზღვრის შესახებ. უმაღლესი განათლება - ახალი ტექნოლოგიები და ინოვაციები. HENTI 2017, ქუთაისი, 01-02 მაისი, 2017. Website: http://atsu.edu.ge/Conferences/HENTI/index.php?page=ProgrammeAccreditation&lng=Ge#cont
-
მ. მიქელაძე, ნ. მაკარაძე. სტერეოტიპები, როგორც სამოქალაქო ცნობიერების განვითარების ერთ-ერთი ხელისშემშლელი ფაქტორი. VII საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია „სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“, ქუთაისი, 4-5 ივნისი, 2016 წ.
-
N. Makaradze, A. Bakuridze, M. Koridze, N. Mikeladze. PARENT UNIVERSITY FOR INCLUSIVE EDUCATION. HENTI 2015, Kutaisi, Georgia. 01-02 May,2015. Website: http://www.atsu.edu.ge/geo/xarisxi/Henti/HENTI2015
-
I. Kurdadze, N. Makaradze, N. Mikeladze. Using Effective Educational Management in the Working Process of School Principal as a Leader. ARC 2014 - III International Conference on Business and Management. Hotel Juhu Plaza, Mumbai, India, December 26-27, 2014. Website: http://acrpub.com/
-
ნ. მაკარაძე, ი. ბალანჩივაძე. ცაცია ბავშვები და მათთან მუშაობის თავისებურებები. საერთაშორისო კონფერენცია ,,ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში - II". ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ბათუმი, 24-26 ოქტომბერი, 2014 წ.
-
I. Kurdadze, N. Makaradze, N. Mikeladze. The Role of Management in the Process of Teacher's Personal and Professional Growth, ARC 2014 - II International Conference on Applied research in Business Management, Economics and Finance, Pattaya, Thailand, August 02-03, 2014.Website:http://acrpub.com/
-
ნ. მაკარაძე, ნ. მამულაძე, ნ. ფუტკარაძე. აზროვნების სწავლება საკლასო გარემოში. V საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია „სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ქუთაისი, 5-6 ივლისი, 2014 წ.
-
ნ. მაკარაძე, ნ.მამულაძე, ნ.ფუტკარაძე. ჯგუფური მუშაობის ორგანიზება-შეფასების თავისებურებები. აბრეშუმის გზის მე-9 საერთაშორისო კონფერენცია. IBSU. 23-25 მაისი, 2014 წ.
-
ნანა მაკარაძე, ნათია მაკარაძე. სასწავლო რესურსისა და სწავლების სტრატეგიების შერჩევა/გამოყენების მნიშვნელობა სწავლება-სწავლის ხარისხის ამაღლებაში. მეხუთე საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,განათლება და ინოვაცია“. გორი, 18-19 ნოემბერი, 2012 წ.
-
ნ. მაკარაძე, ნ. მამულაძე. სასწავლო გარემო, როგორც სკოლის წარმატების მნიშვნელოვანი ფაქტორი. საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი ,,ინტელექტი“, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თბილისის ღია სასწავლო უნივერსიტეტი, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი, განჯის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, კამბოჯის ,,ზამან“ უნივერსიტეტი. II საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია კომპიუტინგი/ინფორმატიკა, განათლების მეცნიერებები, მასწავლებლის განათლება. 21-23 სექტემბერი, 2012 წ.
-
მ. ქორიძე, ნ. მაკარაძე, ნ. მამულაძე. სტუდენტის დამოუკიდებელი მუშაობა და მისი ორგანიზების მნიშვნელობა. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტის III საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“. ქუთაისი, 2012 წ.
-
ნ. მაკარაძე, ნ. მოდებაძე. ექვსწლიანი დაწყებითი სკოლა და მასწავლებლის მომზადების პრობლემები. ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი. პედაგოგიკის ინსტიტუტი. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,განათლება გლობალიზაციის ეპოქაში - XXI საუკუნის გამოწვევები“. თბილისი, 9-10 დეკემბერი, 2011 წ.
-
N. Mikeladze, N. Makaradze. Developments in Life long Learning. International Conference, Bologna Process, European Construction, European Neighborhood Policies. Batumi, 28-29. 06. 2010;
-
ნ. მაკარაძე. რეკლამის ფსიქოლოგიური ზეგავლენა ტურისტის მოტივაციაზე. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტის, ბიზნესის სკოლის, აჭარის არ ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტისა და შავი ზღვის ტექნიკური უნივერსიტეტის (თურქეთი) I საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია ,,ტურიზმი: ეკონომიკა და ბიზნესი”. ბათუმი-ტრაპიზონი. 5-6 ივნისი, 2010 წ.
-
N. Makaradze, N. Mikeladze. Personal Knowledge Management Strategies. International Conference & Exhibition ,,Batumi – Spring - 2010“. 7- 9. 05. 2010;
-
ნ. მაკარაძე. სწავლის მოტივაცია და მისი ამაღლების სტრატეგიები. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის საერთაშორისო კონფერენცია თემაზე „ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში“. ბათუმი, 29–31.05.2009 წ.
-
ნ. მაკარაძე. ნიჭიერი ბავშვები და მათთან მუშაობის თავისებურებები. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტისა და საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის ერთობლივი II საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია თემაზე „სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“. ქ. ქუთაისი, 27.12.2008 წ.
საგრანტო პროექტები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
-
,,Erasmus +“-ის საგრანტო პროექტი: “Academic Integrity for Quality Teaching and Learning in Higher Education Institutions in Georgia“ (INTEGRITY) - ,,აკადემიური კეთილსინდისიერება ხარისხიანი სწავლისა და სწავლებისთვის ქართულ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში“.
საგრანტო პროექტის ნომერი: 585841 EPP-1-2017-1-GE-EPPKA2-CBHE-SP).
პროექტის განხორციელების პერიოდი: 15.10.2017-14.10.2019.
პოზიცია გრანტში: ლოკალური მენეჯერი ბსუ-ში, მკვლევარი.
-
,,Erasmus +“-ის საგრანტო პროექტი: “Assisting Better Communication” (ABC) - ,,უკეთესი კომუნიკაციის ხელშეწყობა“.
საგრანტო პროექტის ნომერი: 573610-EPP-1- 2016-1-GEEPPKA2-CBHEJP
გრანტის განხორციელების პერიოდი: 15.10.2016-14.10.2019 წ.
პოზიცია გრანტში: ლოკალური მენეჯერი ბსუ-ში, მკვლევარი
-
Erasmus + Capacity Building in Higher Education (CBHE/ex-Tempus) - შესაძლებლობების განვითარება უმაღლეს განათლებაში ფარგლებში დაფინანსებული საგრანტო პროექტი: “Curriculum Reform for Promoting Civic Education and Democratic Principles in Israel and in Georgia” - CURE - კურიკულუმის რეფორმა სამოქალაქო განათლებისა და დემოკრატიული პრინციპების განვითარების ხელშეწყობისათვის ისრაელსა და საქართველოში
საგრანტო პროექტის ნომერი: 573322-EPP-1- 2016-1-ILEPPKA2-CBHEJP
გრანტის განხორციელების პერიოდი: 15.10.2016-14.10.2019 წ.
პოზიცია გრანტში: ლოკალური მენეჯერი ბსუ-ში, მკვლევარი
-
ტემპუსის საგრანტო პროექტი ,,ინდივიდუალური საჭიროებების მქონე ადამიანების საზოგადოებაში ინტეგრაცია“. (“Access to Society for People with Individual Requirements (ASPIRE))”.
საგრანტო პროექტის ნომერი:530345-TEMPUS-1-2012-1-GE-TEMPUS-JPHES.
გრანტის განხორციელების პერიოდი: 15.10.2012-14.10.2015 წ.
პოზიცია გრანტში: მენეჯერი, მკვლევარი.
-
სამოქალაქო ფონდ ,,ღია საზოგადოება-საქართველო“-სა და ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრის პროექტი "მულტიკულტურული განათლების ასახვა მასწავლებელთა განათლების პროგრამებში“.
საგრანტო პროექტის ნომერი:№HE/12/14-19885.
გრანტის განხორციელების პერიოდი: 1 თებერვალი - 30 ივნისი, 2015 წ.
პოზიცია გრანტში: ექსპერტი
სტაჟირება, ტრენინგები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
-
Stady visit in Estonia on 23th-30th september 2016, organized by Foundation Innove, Tallinn University and University of Tartu.
-
გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოება (GIZ) და საქართველოში მისი წარმომადგენლობის მიერ ორგანიზებული სასწავლო ტური გერმანიაში, მაგდებურგის უნივერსიტეტში პროფესიული მასწავლებლის მომზადების პროგრამის მომზადებასთან დაკავშირებით. 5-12 ივლისი, 2016 წ.
-
ტრენინგ-მოდული ,,მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო მიდგომები“. სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. აგვისტო, 2016 წ.
-
,,ტრენერთა მომზადების ზოგადი კურსი“. სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. აგვისტო, 2016 წ.
-
სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისა და ,,ათასწლეულის გამოწვევის ფონდ - საქართველოს“ ორგანიზებით გამართული მედიასემინარი განათლების აქტუალურ საკითხებზე. ყვარელი, 5-6 დეკემბერი, 2015 წ.
-
ტრენინგ-მოდული ,,სწავლა-სწავლებისა და შეფასების თანამედროვე მეთოდები“. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის უწყვეტი განათლების ცენტრი. 22-23 ივნისი, 2015 წ.
-
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროსა და გაეროს ბავშვთა ფონდის - UNICEF-ის თანამშრომლობის ფარგლებში ჩატარებული სასკოლო მზაობის პროგრამის ტრენერთა ტრენინგი. ბათუმი, 28-31 აგვისტო, 2015 წ.
-
ტრენერთა ტრენინგი ,,,ზრდასრულთა სწავლებისა და სწავლის ეფექტური მიდგომები“. საქართველოს პროფესიული განვითარების ცენტრი. ბათუმი, 4-5 ივლისი, 2015 წ. სერტიფიკატი N03-96;
-
MEVLANA-ს გაცვლითი პროგრამის მონაწილე. ართვინის ჭოროხის უნივერსიტეტი. მაისი, 2015 წ.
-
UNICEF-ის მხარდაჭერით ორგანიზებული სამდღიანი სამუშაო შეხვედრა სკოლამდელი განათლების მასწავლებლების საბაკალავრო და ტრენინგ პროგრამების სამუშაო ვერსიის შექმნასთან დაკავშირებით. კახეთი, ლოპოტა, 10-12 მაისი, 2015 წ.
-
,,კვლევა საგანმანათლებლო პროცესში; გადაწყვეტილების მიღება მონაცემთა საფუძველზე“. ლექციების კურსი fulbright-ის პროგრამის ფარგლებში (15 საათი). ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, 29 ივნისი-03 ივლისი, 2014 წ.
-
ტემპუსის საგრანტო პროექტის „ინდივიდუალური საჭიროების მქონე ადამიანების საზოგადოებაში ინტეგრირება“ (,,Access to Inclusive Education and Social Integration (ASPIRE)” N530345-TEMPUS-1-2012-1-GE-TEMPUS-JPHES) ფარგლებში ჩატარებული კონსორციუმის მეორე შეხვედრა. გერმანია, ქ. დრეზდენი, 23-27თებერვალი, 2014 წ.
-
ტემპუსის ,,530311-TEMPUS-1-2012-1-AM-TEMPUS-JPCR-MAHATMA’’ პროექტის ფარგლებში ორგანიზებული ტრენინგი თემაზე ,,სწავლის სტრატეგიები“. ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი, 01-02 თებერვალი, 2014 წ.
-
ტემპუსის ,,530311-TEMPUS-1-2012-1-AM-TEMPUS-JPCR-MAHATMA’’ პროექტის ფარგლებში ორგანიზებული ტრენინგი თემაზე ,,ორგანიზაციული მენეჯმენტი“. ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი, 24-26 იანვარი, 2014 წ.
-
პროგრამის ,,ხელმისაწვდომობის, ხარისხისა და თანასწორობის უზრუნველყოფა საქართველოს საგანმანათლებლო სისტემაში“ ქვეპროგრამის ,,სკოლამდელი განათლების პოლიტიკის გატარება საქართველოში ადრეულ ასაკში ბავშვთა განვითარების თანაბარი ხელმისაწვდომობისა და ხარისხის გაუმჯობესებისთვის (2012-2013)“ ფარგლებში ჩატარებული პროფესორთა ტრენინგი ,,სკოლამდელი დაწესებულების სპეციალისტების პროფესიული განვითარება“. თბილისი, 24-28 დეკემბერი, 2012 წ.
-
მასწავლებლის სერტიფიკატი - ქართული ენისა და ლიტერატურის (I-VI) მასწავლებლობის უფლება (საფუძველი: სასერტიფიკაციო გამოცდა და მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის 2012 წლის 3 სექტემბრის N14-19 ბრძანება). სერტიფიკატი N0005170 (3.09.2012 წ.).
-
მოკლევადიანი სასერტიფიკატო პროგრამა ,,სწავლება-სწავლისა და შეფასების მეთოდები უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში“. პროგრამის მოცულობა 2 კრედიტი (50 საათი). ა(ა)იპ გორის სასწავლო უნივერსიტეტი. 02-04 მარტი, 2012 წელი;
-
სკოლამდელი განათლების სექტორის განვითარების ტრენერთა ტრენინგი. ეროვნული სასწავლო გეგმების ცენტრი. UNICEF. თბილისი, 19-23 სექტემბერი, 2011 წელი;
-
ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის, შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტისა და განათლების მართვის პროექტის (USAID) ერთობლივი ,,განათლების ადმინისტრირების ბათუმის საზაფხულო სკოლა” - კოორდინატორი. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი, 29.08-03.09-2011 წ. (მადლობის სიგელი და მონაწილეობის დამადასტურებელი სერტიფიკატი 5 ECTS კრედიტის მოცულობით);
-
American Education Administration Training and Practices Study Tour. 9-21. 07. 2010;
-
ასოციაცია ,,სკოლა-ოჯახი-საზოგადოება“. 7-კრედიტიანი (175 საათიანი) პროგრამა ,,კითხვა, წერა და კრიტიკული აზროვნება“. ბათუმი, 2010 წლის იანვარი-მაისი (RWCT პროგრამის საერთაშორისო სტანდარტებისა და პროცედურების შესაბამისი დამადასტურებელი სერტიფიკატით. სერტიფიკატის გაცემის თარიღი - 25. 05. 2010 წ.);
-
მასწავლებლის მომზადებისა და პროფესიული განვითარების საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის წესისა და პირობების მომზადების მიზნით შექმნილი სამუშაო ჯგუფის წევრი. საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2009 წლის 5 ნოემბრის ბრძანება№965;
-
ევროსაბჭოს განათლების პროფესიონალთა ტრენინგების პროგრამა ,,პესტალოცის” მხარდაჭერით მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის მიერ ორგანიზებული ევროპული სემინარი თემაზე ,,Mentoring New Teachers: Innovative Practices and Approachers” (,,დამწყებ მასწავლებელთა მენტორობა: ინოვაციური პრაქტიკა და მიდგომები“) – 15 საათის ხანგრძლივობით. თბილისი, 2009 წლის 7-10 ივლისი. (დამადასტურებელი ინგლისურენოვანი სერტიფიკატით);
-
Quality Assurance for Higher Education Degrees. (workshop). June 7-10, 2009. Batumi, Georgia. (დამადასტურებელი ინგლისურენოვანი სერტიფიკატით);
-
სწავლება/სწავლის ახალი მიდგომები უმაღლეს სკოლაში – 8 საათის ხანგრძლივობით. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტი. 2009 წლის მარტი. (დამადასტურებელი სერტიფიკატით);
-
ემოციის მართვა სასწავლო პროცესში. დიმიტრი უზნაძის ფსიქოლოგიის ინსტიტუტი. 2009 წლის 21-24 მაისი. (დამადასტურებელი სერტიფიკატით);
-
მასწავლებლთა პროფესიული განვითარების საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის ექსპერტი (საფუძველი - განათლების აკრედიტაციის ეროვნული ცენტრის დირექტორის ბრძანება №52; 10.12.2008 წ.);
-
შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრთან არსებულ ასოციაციაში ,,სკოლა- ოჯახი-საზოგადოება” ჩატარებული 20 საათიანი ,,ტრენინგი ტრენერებისათვის“ (ჩავატარე კწკა კურსის ერთი სესია ტრენინგის პროგრამის შესაბამისად); 2008 წლის დეკემბერი. (დამადასტურებელი სერტიფიკატით);
-
ინტერაქტიური სწავლების მეთოდები. აიპ ,,დევნილ პედაგოგთა ლიგა“. 2008 წლის 14-15 ივნისი;
-
ზოგად გონებრივ უნართა განვითარების მეთოდიკის მოკლე კურსი - 25 საათის ხანგრძლივობით. საგანმანათლებლო შემოქმედებითი კავშირი ,,ქორბუდა“. 2006 წლის სექტემბერ-ნოემბერი. (დამადასტურებელი სერტიფიკატით);
-
1.03.2006 - 1.06.2006 - მეტყველების ლექციებისა და პრაქტიკულის კურსი. ქ. ბათუმის ხელოვნების სახელმწიფო ინსტიტუტის სასცენო ხელოვნების კათედრა.
უცხო ენების ცოდნა:
ინგლისური (საშუალოდ), თურქული (საშუალოდ), რუსული (კარგად)
კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა:
Microsoft Word, Excel